A hatékony munka alapja – bármilyen időben – a megfelelő stratégia.

Azaz azoknak a feladatoknak és eszközöknek az összegyűjtése, amelyekkel a következő, előre meghatározott hosszúságú időszakban élni kívánunk a cél elérése érdekében.

 

A stratégiai tervben többek között:

  • meghatározzuk a célcsoportot

  • buyer personákat alkotunk a célcsoport legfontosabb tagjaiból

  • a buyer personákhoz felállítjuk az értékesítési tölcséreket

  • meghatározzuk az eszközöket, amelyekkel a buyer personák a legjobban elérhetőek, azaz amelyekkel az értékesítési tölcsérek mozgásba hozhatók

  • a meghatározott eszközökre teljes körűen kialakítjuk a kommunikációs stratégiákat

  • felállítjuk az összefüggéseket és együttműködéseket az egyes eszközök között

  • elemezzük a meglévő kommunikációs csatornákat, megvizsgáljuk, hogy hogyan illeszthetők be a stratégiába és ha kell javaslatokat teszünk az ezeken jelenleg alkalmazott kommunikációs stratégia módosítására

  • megvizsgáljuk a lehetőségét új szolgáltatások, illetve új kommunikációs eszközök bevezetésének, az ügyélbővítés illetve -megtartás érdekében

  • a stratégia végrehajtása során folyamatos tanácsadással állunk rendelkezésedre

 

Jelen helyzetben különösen fontos, hogy kialakított stratégia mentén dolgozz és gondolkodj előre, felkészülve arra az időszakra, amikor helyreáll a rend és újra eldördül a startpisztoly.

 

Nem szabad lemaradnod, állj elsőként a startvonalnál!

 

Kommunikációs feladatok a stratégia végrehajtása során:

 

  1. Amennyiben a stratégia elfogadásra kerül, természetesen vállaljuk az abban foglalt feladatok végrehajtását.

  2. A stratégia megvitatása során/után lehetőség van mennyiségi kedvezmény illetve olyan havi díj kialakítására, amely magába foglalja a közösen kiválasztott feladatok, megbeszélt intenzitás szerinti elvégzését.

 

A stratégia megvalósítása során:

  1. A megbeszélt intenzitással és témakörökben kézben tartjuk a folyamatos kommunikációt

  2. Kiértékeljük a kapott eredményeket és javaslatokat teszünk az esetleges módosításra, finomhangolásra

  3. Végrehajtjuk a stratégia terv részeként felmerült alkalmi kommunikációs feladatokat

  4. A megnövekedett munkamennyiség esetén vállaljuk azon eszközök részben/egészben való működtetését, amelyekre neked nem marad kapacitásod.

FONTOS! A stratégiai célok meghatározása és a stratégia elkészítésének költsége minden esetben igazodik az igényeidhez, ezért először is felmérjük, mire van szükséged, árajánlatot és részletes tervet pedig ezt követően adunk.

Keress minket lenti elérhetőségeinken a részletekért!